Świstokliki

niedziela, 10 lutego 2013

PROLOG ''Life is a fairy tale''


Warto zadać sobie pytanie czym jest życie.. Otóż niekończącą się głębią tajemnic.. Czymś co jednego dnia jest, drugiego już nie. Pustynia skrywającą radość, smutki czy troski. Każdy może odebrać to na swój sposób,ale warto zastanowić się czym naprawdę jest życie dla każdego z nas. Chcemy przeżyć w nim jakąś część chociażby najmniejsza,którą zapamiętamy do końca. Coś co wykracza poza umysły normalnych ludzi,ale dla tych szalonych i odważnych jest norma codzienności. Skosztować zakazanych owoców z odrobina ciekawości co się za nimi kryje. Bądź tez zaznać miłości,okryć się nią i zapomnieć o rzeczywistości.  Wsłuchać się w swoje serce i żyć melodia,którą zagra. Podnosić się z każdego upadku,nie poddawać się i dążyć do wyznaczonego celu. Być w stanie zrobić wszystko dosłownie wszystko dla osoby którą się kocha. Leczyć rany,które cholernie bolą. Stawać się mądrzejszym o każdy popełniony błąd. Być gotów na poświecenia - wydaje się ze nic nie znaczą,chociaz tak nie jest. Nie zawieść samej siebie. Ograniczyć nałogi,pozbyć się ich jak najszybciej . Być sobą,nie zmieniać się z upływem czasu czy tez pod wpływem otoczenia. Znać granice i nie przekraczać ich. Każdy dzień i każdą chwile w życiu przezywać tak jakby lada moment miało się skończyć. Nic nie odkładać na ostatnia chwile. Niektórzy tez wola zapaść w sen i zapomnieć o wszelkich problemach,ciążących na ich barkach. Obudzić się kiedy wszystko będzie już ułożone jak puzzle - każdy kawałeczek na swoim miejscu. A co jest jak się go zmieni? Nie pasuje.. właśnie doskonale porównanie do życia.. Otóż wyobraź sobie ze każdy puzzel to część twojego życia. Teraz musisz ułożyć je w odpowiednie miejsca tak by pasowały. Pookładać sobie to wszystko w głowie później przelać na życie codzienne nie jest łatwą sztuka,prawda? Kto powiedział,ze życie jest łatwe? Chyba tylko szaleńcom tak się wydaje.
Ryzykuj walcz o marzenia o to co kochasz. Aczkolwiek mając osiemdziesiąt parę lat będziesz mogla powiedzieć - nie żałuję . żyj chwila,bo wiedz ze jutro możesz zakończyć swój żywot na tej ziemi. Spełniaj marzenia,a przede wszystkim korzystaj i bierz to co jest ci pisane.Wykorzystaj swoja szanse,bo drugiej takiej już nie będzie. Zycie ma się tylko jedno. 

_____________
Jest prolog,mam nadzieje ze was zaciekawił i jednocześnie uświadomił co nieco :) Wyrażajcie swoje opinie bardzo proszę - dla was to nic nie znaczy,ale dla autorki bardzo wiele :) Trzymajcie się kochani xx 
Jeśli chciałabyś być informowana o nowym rozdziale napisz w komentarzu kontakt do siebie (tt,e-mail,fb ...)

9 komentarzy:

  1. Prolog wyszedł ci na prawdę pouczający! Ale to bardzo fajne:) Daje dużo do myślenia, mam nadzieję, że we wszystkich rozdziałach znajdzie się zdanie, które zmusi nas, czytelników, do zastanowienia się na czymś głębszym:)
    Czekam na kolejny i jeślibyś mogła informuj mnie nowościach:)
    Zapraszam też do siebie;) liczę, że wyrazisz swoją opinie na temat prologu:)
    www.theyoutubegang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prolog nie mogę się doczekać rozdziałów ! /weronika

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej. Nie wiem co mam powiedzieć. To jest coś cudownego. ;*
    Zatkało mnie ;)
    Pisz szybko i powiadom mnie o nowym rozdziale

    Zapraszam do siebie na nowy 11 rozdział ;*
    Liczę na twoją opinię:*

    http://love-is-the-most-important.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog jest zaskakujący :) , ale pozytywnie <3 . Nie mogę się doczekać rozdziałów ;*.
    W końcu wena u mnie dała o sobie znać i wstawiłam coś , ale nową część z Louisem jeszcze piszę.. Jeśli będziesz miała czas to zajrzyj do mnie , przeczytaj i jak chcesz to daj komentarz <33 / Całuje kochana xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog poprostu cudowny. Czekam z niecierpliwością na dalszą część.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam cie do The Versatile Blogger. Zapraszam do mnie po więcej informacji ;) http://upallnightonedirection-1d.blogspot.com/

      Usuń
  6. Wooow. Prolog jest bardzo.. zaskakujący . Takiego jeszcze nie czytałam. <3 Czekam z niecierpliwością na rozdział pierwszy,
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Awwwww ! *-* Ten prolog jest najlepszy który czytałam a czytałam ich bardzo dużo ;) Po prostu jest zajebiście zaskakujący ;D Poinformuj mnie o nowych rozdziałach na tt ;) @Olaa_15 Mam nadzieje ze szybko dodasz kolejna część bo już się nie mogę doczekać ;D Zaglądam tu codziennie,wiec raczej nie musisz mnie informować ;D Ale to już zostawiam dla ciebie :P Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia ♥ + nie wiem czy już pisałam ale napisze jeszcze raz ;) MASZ WIELKI TALENT - ZACZNIJ PISAĆ KSIĄŻKI !! Nie każdy ma taki talent jak ty ! ;) - Normalnie czułam się jakbym czytała książkę ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny prolog! Bardzo mi się podoba :) Jest po prostu świetny, nie wiem co tutaj napisać, bo naprawdę jestem wniebowzięta ;) Już wiem, że będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń